Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ανέκδοτα (6)

-Σήμερα  πληρώθηκα, το ανέβασα  στο facebook  και μου έκαναν  like  η ΔΕΗ,  ο ΟΤΕ   και  ακόμη  12  οργανισμοί
*****************************************************
Μωρό μου , πήρα δυο ταινίες για να δούμε το βράδυ...
Mια για σένα και μια για μένα..
-Αλήθεια με σκέφτηκες αγάπη μου;
-Ε, φυσικά..
-Τι ταινία μου πήρες;
-Μονωτική....
******************************************************
Είναι δύο αναρχικοί και παίζουν σκάκι. Λέει ο ένας: -Ματ!
Και ο άλλος: -Ντου ρε !!!
******************************************************
Ξυπνάω και τι να δω;
Είμαι ήδη 2 ώρες στη δουλειά…
*******************************************************
 Συζητούν 2 ξανθιές:
- "Ρε συ Μαρία που πάει το φως όταν το σβήνεις;".
- "Ξερω 'γω μωρέ Σούλα, κρύβεται".
- "Ναι, αλλα που πάει και κρύβεται;"
- "Δεν ξερω. Ασε, θα πάω σπίτι να το σκεφτώ και θα σε πάρω τηλέφωνο να σου πω".
Μετά από μισή ώρα χτυπάει το τηλέφωνο.
- "Έλα εγώ είμαι, βρήκα που πάει το φως όταν το σβήνουμε.
 Ερχομαι από εκεί να σου πω".
Πάει η Μαρία ξανα στο σπίτι της Σούλας:
- "Λοιπόν Σούλα, σβήσε ολα τα φωτα!"
Παει η Σούλα και σβήνει όλα τα φώτα.
- "ΟΚ, τα έσβησα όλα".
- "ΩΡΑΙΑ, ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΞΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ..."
********************************************************
ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ  :
Είναι ο διοικητής του στρατοπέδου και φωνάζει τον Κωστίκα που
είναι φαντάρος και του λέει: "Κωστίκα. Αύριο το πρωί περιμένω τον Μειμαράκη.
Να είσαι στην πύλη από τα ξημερώματα και να με ειδοποιήσει ς όταν
φτάσει."
Το πρωί ,πράγματι ο Κωστίκας είναι στην πύλη από τις 6 το πρωί.
Κατά τις 6.30 παίρνει τηλεφωνο στη πύλη ο διοικητής
Κωστίκα έφτασε ο Μειμαράκης?
Όχι κύριε διοικητά, δεν έχει έρθει
Στις 7 παρά τέταρτο πάλι τα ίδια...
Εφτασε ο Μειμαράκης?
Όχι ακόμα
Ο διοικητής πήρε ξανά στις 7, στις 7.15, στις 7.30 ...
Συνεχώς ως τις 9...
Κατά τις 9 και κάτι, σκάει μια μαύρη μερσεντές στην πύλη.
Ο
Kωστίκας κάνει νόημα να κατεβάσουν το φιμέ τζάμι.
Μεϊμαράκη εσύ είσαι;
Ναι, λέει ο Μεϊμαράκης
Μαλάκα, τρέχα παρουσιάσου στο διοικητή γιατί θα σε γαμ...
Σε ψάχνει από τα ξημερώματα!
************************************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου