Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Κάμερα αφαλείας -καταγραφέας για αντικλεπτική χρήση (120 ευρώ)


Μπείτε και δείτε φίλοι μελισσοκόμοι διάφορα ηλεκτρονικά μέσα προστασίας από τους
κλέφτες σε τιμές όπως θα έπρεπε να είναι (δυστυχώς στο εγχώριο εμπόριο θα σας τα προμηθεύσουν σε τιμές 150% πάνω γιατί υπάρχει...κρίση και το ουίσκι δεν βγαίνει εύκολα! Ένα αγοράζω 3 πουλάω είναι η φιλοσοφία των περισσότερων και δεν βγαίνουν  κιόλας ...όπως θα σας πούνε )


http://www.aliexpress.com/store/101300/209760062-397483620/New-12MP-trail-camera-infrared-hunting-camera-MOQ-1PCS.html 
Μετά δείτε και αυτό :
http://www.szqlm.cn/eproducts.asp?id=206&classid=121

28 σχόλια:

  1. Γεια σου Χρήστο με τα ωραία σου.
    Και μάλιστα είναι ακριβώς ίδια τα χαρακτηριστικά με την άλλη που έχει 270 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για σου αγαπητε Χρηστο,σ'ευχαριστουμε,ειδες τι λεει ο Τασος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι λετε να παρουμε,εαν τοποθετηθει σε κυψελη γινεται?????για βρειτε οι επιστημονες,τροπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλοι μελισσοκομοι σας παρακαλω μην ξοδευεστε !!! υπαρχουν τροποι που μπορουμε να εχουμε 24 παρακολουθηση του μελισσοκομιου ανα πασα στιγμη.
    με 30 ευρο κοστος αγορας ανα συσκευη.
    η κατασκευη μπορει να αγοραστει και με 12 ευρο ανα κομματι.αν μαζευτουμε αρκετοι.
    Η συσκευη μας δινει συνεχομενο στιγμα gps on line στο google map με ακριβη θεση.
    Δεν μπορω να σας πω για την συσκευη,οχι επειδη δεν θέλω, αλλα δεν υπαρχει στην σγορα,
    επειδη τυχγανει να εχω σπουδασει ηλεκτρονικη,ειναι εξαρτηματα που αγοραζονται μονο χονδρικη.
    Η συσκευη θα μας παρεχει συνεχές ακριβες στιγμα,αλλα και αμεση αντιμετωπιση του κλεφτη με την συλληψη του.
    Με αυτο τον τροπο μπορουμε να παρακολουθησουμε ολα τα μελισσοκομεια της χωρας.
    Και αν ειχαμε την βοηθεια και του τμηματος μελισσοκμιας του γεωπονικου αθηνων,θα ειχαμε και πληρη πληροφορηση των μελιτοεκκρισεων σε ολη την χωρα.
    Μην σπαταλαται τοσα λεφτα για μια βλαμενη καμερα.Το θεμα ειναι να πιασω τον κλεφτη και οχι να δω απο την καμερα αν μου εκλεψαν το μελισσι
    Ισως καποια στιγμη αν παρω το θάρρος να κανω μια αναρτηση στο blog μου για το συγκεκριμενο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν θελετε να βλεπετε τα μελισσια σας αγοραστε ενα χαζοκινητο με βιντεοκληση,βαλτε μια καρτα πχ. watch up και μπορειτε να βλεπετε το μελισσοκομιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προς apismelifera
    ο σκοπος της καμερας ειναι μηπως λεω μηπως και καταγραψεις τον αριθμο αυτοκινητου ισως και το προσωπο.
    αυτο με το κινητο δεν παιζει,ποσο θα κρατησουν οι μπαταριες ;ενω η καμερα ενεργοποιειται μονο με την κινηση και οι μπαταριες διαρκουν αρκετα.
    αλωστε 120 € δεν ειναι και πολλα

    Παναγιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και κατι ακομη
    εγω την εχω βαλει ηδη στο μελισσοκομειο μου.Περιμενετε εντυπωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιστευω το θεμα που απασχολει ολους εμας ειναι βρουμε τα μελισσια μας,ανα πασα στιγμη και με αυτο τον τροπο που λεω,μπορω να συκωθω απο το κρεβατι μου οποτε θελω,να παω να παρω την αστυνομια απο το χερι,και να την οδηγησω ακριβως στον τοπο του εγκληματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι κατι ακομα φιλε καραγιαννι ενας ηλιακος φορτιστης εχει περιπου 10 ευρο στο plaisio, η διαφορα στην συσκευη που λες ειναι οτι κανει καταγραφη με εναν απλο αισθητηρα κινησης κοινως led που κοστιζει περιπου 0,25 ευρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΓΑΠΗΤΟΊ μου φίλοι μελισσοκόμοι προσωπικά δεν με απασχολεί το θέμα αφού δεν μου συνέβη ποτέ κάτι κακό στα μελίσσια μου ούτε στον εξοπλισμό που αφήνω σε άδειες κυψέλες .Η ανάρτηση έγινε για να μην σας πιάνουν κορόϊδα μερικά ...αετόνια για να μην πω τίποτε άλλο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα σε ολους,

    APIS MELLIFERA
    Σημερα τα συγχαρητηρια ανοικουν σ'εσενα!!!!!

    Χρηστο,συμφωνω για τον λογο που εκανες την ανατρηση!!!

    Πεσαμε σε αλλον επιστημονα,μπραβο σας,να μας οργανωσεις.......Χρηστο ουτε εγω εχω προβλημα,αλλα οταν παρει φωτια το σπιτι του γειτονα,ετοιμασου για το δικο μας....δεν ξερω το ονομα του αλλου επιστημονα ειναι φοβερη η προταση του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαγγέλη σε ευχαριστω για τον καλο σου λογο.
    Εγω λυπαμε πολυ να βλεπω τους μελισσοκομους που με τοσο κοπο,που κάνουν, να μενουν απροστάτευτοι απο την μανία του κλέφτη. Ξερω πολυ καλα τι κόπο και φροντίδα χρειάζεται, για να σου αφησει μια μικρη αποδοση αυτό το πλασματάκι.
    Ουτε εγω εχω πεσει ακόμα θύμα αυτων των ληστιών.
    Αλλα όπως είπες δεν μπορώ να περιμένω να καει το σπήτι του γείτονα, για να αρχίσω να τρέχω..!
    Είναι κρίμα να δώσετε τοσα χρήματα να αγοράσεται μια συσκευή η οποια δεν έχει 100% αποτελεσματικότητα.
    Αυτο που πρότεινα εγω,μου δείνει το δικαίωμα της αυτόφορης διαδικασίας σύληψης του ληστή που ειναι και μη εφέσιμη.(θα τους κοπούν τα ποδια μονο να το ξανασκεφτούν να κλέψουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @apismelifera
    για να καταλαβω εχεις ετοιμη συσκευη που κανει εστω και 30€;
    που πουλανε να παρω και εγω.
    το εχω 50 μελισσακια επι 30€=1500€.
    επισης αυτο με το κινητο που ειπες πως να βαλω αυτο το led που κανει 0,25;
    Νομιζω οτι τα απλοποιεις τα πραγματα.
    επειδη γνωριζω απο κατασκευες το πιο φθηνο tracker σε κοστος για εργοστασιο θα ειναι 45€-50€.δεν θα στο πουλησει τουλαχιστον 150€ +φπα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σπυρο απλα ειναι τα πραγματα για μενα, που εχω σπουδασει ηλεκτρονικα.Ενα απλο τρακερ δεν μπορει να δουλεψει αν δεν πληρωσεις συνδρομιτικη υπηρεσια.
    Πιο πανω ανεφερα ειναι ηλεκτρονικα εξαρτηματα και οχι ετοιμες κατασκευες.
    Ναι εχω μια συσκευη ετοιμη.
    μπορω να σου δωσω καποια στιγμη κωδικο να μπεις απο το κομπιουτερ σου και να βλεπεις σε πραγματικο χρονο που κινουμε,ειπα αν αποφασισω να αναρτησω το θέμα οταν και αν ειμαι ετοιμος να το κανω, θα δωσω τις πληροφοριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι ενα θεμα λεπτο για μενα που θελω να βγει στην φορα για συμφερων ολων εμας,και οχι να ανοιξω τα ματια σε καποιο λαμογιο ,για να βγαλει χρημα απο ολους εμας,οπως με τις ηλεκτρονικες ζυγαριες που τις πουλανε 1500 ευρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σπυρο αφου ξέρεις απο κατασκευές εχω ετοιμο και ενα μελισσομετρητή μετρησης συλλεκτριων που προσαρμοζετε στην πυλη αλλα εχω ενα προβλημα μπορεις να βοηθησεις...? :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γιωτη με λενε στειλε email
    karagiannisp@yahoo.gr
    την ζυγαρια που εκανα και την δινω μονο 520 καλα δεν ειναι ;δεν ειμαι λαμογιο.ετσι πιστευω
    τα λιγα που βγαζω μου φτανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. apismallifera ενδιαφέρομαι για την τεχνική σου επικοινώνησε μαζί μου αν θέλης στο e-mail μου fselekos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλε apismellifera
    αν κατάλαβα καλά προτείνεις για οικονομία αγορά gps tracker (με κόστος 40+ ευρώ ανά κυψέλη) όμως είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να αγοράσει κάποιος που έχει έστω και 20 κυψέλες τόσες συσκευές , ίσως θα μπορούσε μόνο ένας ερασιτέχνης να το κάνει σε 1 στις 5 κυψέλες πληρώνοντας 4*40=160 ως 200 ευρώ αλλά ένας που έχει 200 θα θέλει 2000 ευρώ!!!! ελπίζοντας να κλαπεί έστω 1 κυψέλη με την συσκευή (πιθανότητες 90% υπερ του κλέφτη και 10 % υπερ του ιδιοκτήτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρηστο σωστα μιλας.Αλλα εγω δεν προτεινω κατι τετοιο.Απλα το ειπα για να σας δειξω πια ειναι η καλυτερη τιμη στην αγορα,πραγμα που δεν συμφερει οπως λες και εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλε apismellifera
    κάθε άποψη ευπρόσδεκτη αρκεί να είναι καλοπροαίρετη!έτσι θα φτάσουμε κάπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με πόσα χρήματα θα το θεωρούσες λογικό να την πουλήσει κάποιος έμπορος στην Ελλάδα όταν έχει τιμή αγοράς 120€? 140? 150? Το φόρο εκτελωνισμού 15%τον υπολόγισες? Την φορολογία των κερδών 20%? Το κόστος της εγγύησης? Την τεχνική υποστήριξη? Το ΦΠΑ 23%?
    Εκτίμησε τα αυτά και μετά μου λες με πόσα χρήματα θα ήσουν εσύ ευχαριστημένος. Τα υπόλοιπα περί ουίσκυ και "δε βγαίνουν" άστα για άλλους...είναι δικές σου κουβέντες.
    Βγάλε κομπιουτεράκι και κάνε τους υπολογισμούς σου πριν σχολιάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμε
    όταν πωλείται στο διαδίκτυο η 1 συσκευή 120 ευρώ αν την αγοράσω από σένα 270 ευρώ πρέπει να είμαι επιεικώς κορόιδο ή να μου περισσεύουν και να μην ξέρω τι να τα κάνω (μπορεί να συμβαίνει ;).
    Όσον αφορά τα υπόλοιπα δεν με ενδιαφέρουν οι υπολογισμοί σου , δεν είσαι ανταγωνιστικός και άρα ή πρέπει να αλλάξεις ή πρέπει να ...βουλιάξεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το νόμιμο εμπόριο επιφέρει αύξηση τιμής σε σχέση με τις παράνομες "δωρεάν" αποστολές του εξωτερικού. Όποιος θέλει το φθηνό παρεμπόριο της Κίνας θα υποστεί και τις συνέπειες αν του χαλάσει το προϊόν ή δεν καταφέρει να το λειτουργήσει σωστά. Αν θέλουμε το κεφάλι μας ήσυχο θα το πάρουμε απο κάποιον που το πουλάει επίσημα και με αποδείξεις. Ελέυθεροι πολίτες είμαστε, πράττουμε όπως νομίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. το gps εχει πολλα μιων ειναι μεγαλο το κοστος για ολα τα μελισσια δεν κρατανε πολυ οι μπαταριες συνεχεια μεσα στην κυψελη εχει τοσο ραδιενεργεια που και εσυ να εισουν μεσα στην κυψελη θα ειθελες να βγεις εξω!!!!!!!η καμερα ειναι καλη αλλα οπως ειπατε και παραπανω δεν εισαι 100 τις 100 σιγουρος οτι θα βρεις τα μελισσια εγω πηστευω οτι αμα ασχοληθεις με την καμερα και την βαλεις σε ενα καλο σημειο θα τον πιασεις το λεω αυτο γιατι εχω καμερα και οντος κανει δουλεια!και μια πινακιδα για να τον αποτρεπεις ειναι απαρετητη οσο για το κοστος εγω προτημισα να την παρω απο εδω για να εχει τις οδηγιες στα ελληνικα και για να εχω και ενα χρονο εγγυηση την πατησε ενας φιλος για αυτο και το ξερω ουτος η αλος η διαφορα που ειδα ειναι περιπου 40e

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΠΗΡΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ. ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΕΞΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6934487483 ΚΑΙ ΤΟ email melivrasna@gmail.com αν μπορεις να μου απαντησεις.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου