Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Περί απιστίας !


Ένας επιχειρηματίας έστειλε ένα fax στη σύζυγο του:
Προς την αγαπημένη μου σύζυγο: Θα καταλάβεις σίγουρα οτι έχω κάποιες ανάγκες, τις οποίες εσύ, στα 54 σου χρόνια, δεν μπορείς πλέον να μου ικανοποιήσεις. Είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί σου και σε εκτιμώ σα μία καλή σύζυγο. Για το λόγο αυτό, αφού διαβάσεις αυτό το fax, ελπίζω οτι δε θα ερμηνεύσεις λανθασμένα το γεγονός, οτι θα περάσω το βράδυ μου με τη 18χρονη γραμματέα μου στο ξενοδοχείο Comfort Inn Hotel. Σε παρακαλώ μην αναστατώνεσαι. Θα γυρίσω στο σπίτι πριν τα μεσάνυχτα.
Όταν ο άντρας επέστρεψε σπίτι, βρήκε την παρακάτω επιστολή στην τραπεζαρία:
Αγαπημένε μου σύζυγε. Έλαβα το fax σου και σε ευχαριστώ για την ειλικρίνεια σου. Θα ήθελα με αυτήν την ευκαιρία να σου υπενθυμίσω, οτι και εσύ επίσης είσαι 54 χρονών. Ταυτόχρονα θα ήθελα να σε ενημερώσω οτι την ώρα, που το διαβάζεις αυτό, θα είμαι στο ξενοδοχείο 'Fiesta' με τον Μιχάλη, τον προπονητή μου στο Τennis, ο οποίος, όπως και η γραμματέας σου, είναι 18 ετών. Σαν επιτυχημένος επιχειρηματίας και με τις εξαιρετικές σου γνώσεις στα Μαθηματικά, θα καταλάβεις οτι είμαστε στην ίδια κατάσταση, αν και με μία μικρή διαφορά:
Το 18 χωράει πολύ περισσότερες φορές στο 54 από ό,τι χωράει το 54 στο 18.
Για το λόγο αυτό δε θα επιστρέψω στο σπίτι πριν από αύριο το μεσημέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου