Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Οχιές στον Άγιο Νικόλαο (Male Vipera ammodytes)


Οχιές στον Άγιο Νικόλαο !(το φιλμάκι το κατέβασα απο το youtube ,που χρόνος να τραβήξεις και βίντεο την ...ώρα της κρίσης)
Είναι γνωστό ότι τα πετρώδη εδάφη τα προτιμούν οι  οχιές και δεν είναι η πρώτη φορά που ...ανταμώνουμε.
Την φορά αυτή όμως έπαθα σοκ. Το αντάμωμα έγινε σις 30 Αυγούστου μέσα στην αυλή του σπιτιού μου και συγκεκριμένα την ώρα που πότιζα τα δεντράκια .
Δεν σεβάστηκε τίποτε (...οικογενειακό άσυλο-προσωπική ηρεμία-καλοκαιρινή  ενδυμασία  ,τίποτα σας λέω η αθεόφοβη).
Ήταν ξαπλωμένη κάτω από μια ελιά σαν να μην συνέβαινε τίποτα. Την είδα και με είδε στο 1 μέτρο όταν έριξα το λάστιχο στην ρίζα της ελιάς , δίπλα της .
Ποιός τρόμαξε περισσότερο; ακόμα αναρωτιέμαι !
Τελικά από την συνάντηση αυτή αυτή αποχαιρέτησε πρόωρα τον κόσμο και εγώ έχω την εικόνα της στα μάτια μου ακόμα !!!
Αν ξαναξαπλώσω στο χορτάρι στην αυλή μου; αν ξαναπιάσω τα ξερά κλαδεμένα κλαδιά χωρίς προστασία ; αν ξαναμπώ στον λαχανόκηπο με παντόφλα και σορτσάκι μέσα στις ντομάτες  μέρα ή νύχτα ;ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
Η συνέχεια ; Στις 10 Σεπτέμβρη το σούρουπο (μόλις είχα φτάσει στο χωριό) είπα να ποτίσω τα φυτά στον λαχανόκηπο .
Που ήταν η δεύτερη οχιά; κάτω από την ντουζιέρα ! πάνω στα τσιμέντα !! Και επαναλήφθηκε η ίδια ιστορία.
Τώρα έχω δυο εικόνες στα μάτια μου.
Αν ξανακοιμηθώ το βράδυ με ανοιχτή την εξώπορτα και τις απέναντί της μπαλκονόπορτες ;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
Αν ξανασηκώσω κυψέλη χωρίς να ελέγξω τι υπάρχει κάτω από την κυψέλη ;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ !
Η ειρωνία είναι ότι τόσα χρόνια δεν αντάμωσα φίδι μέσα στην αυλή ή τον κήπο μου και ήμουν ΑΝΕΤΟΣ , δεν έπαιρνα κανένα μέτρο προφύλαξης !
Τελικά όλα αυτά τα έγραψα όχι για να σας τρομάξω αλλά για να σας μεταφέρω την εμπειρία μου και τα συμπεράσματα  που έβγαλα :
  • XΡΕΙΑΖΕΤΑΙ προσοχή από τα φίδια  στην εξοχή (ακόμα και στην αυλή ή στον κήπο μας).
  • ίσως οι γάτες είναι πιο απαραίτητες απο τα σκυλιά στα εξοχικά
Υ.Γ
Ελπίζω να μην υπάρξει συνέχεια σε αυτές τις ...περίεργες συναντήσεις!!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα, τυχαια πετυχα το αρθρο σου ψαχνωντας γενικες πληροφοριες για Vipera Ammodytes. Διαβαζοντας το ομολογω πως σοκαριστηκα πολυ, αφενώς γιατι ειμαι ερπετόφιλος και το να διαβάζω ιστοριες για σκοτωμους φιδιων ειναι σαν να διαβαζεις εσυ οτι καποιος βρηκε μια πανεμορφη γατα και την σκοτωσε, αφετερου γιατι -χωρις να το γνωριζεις ελπιζω- διεπραξες μια πραξη ακρως παρανομη καθως το συγκεκριμενο ειδος ειναι υπο εξαφάνιση και προστατευεται απο διεθνης συνθηκες. Η Ελλαδα ειναι απο τις λιγες χωρες που διατηρει αυτο το απειλουμενο ειδος και ειναι υποχρεωση ολων των Ελληνων να προστατεψουν την ερπετοπανιδα της χωρας τους.Οταν θα ξανασυναντηθεις με αυτο το υπεροχο ερπετο ευχομαι να το αντιμετωπισεις διαφορετικά και να του δωσεις την ευκαιρια να ζησει.Φωναξε την πυροσβεστικη η καποια φιλοζωικη οργανωση να την απομακρυνουν. Το μονο που δεν θελει να κανει μια οχια ειναι να συναντιεται με τον ανθρωπο και δεν εχει σκοπο να χαλασει το δηλητηριο της για κατι που δεν μπορει να το φαει, εκτος αν απειληθει. Σε παρακαλω λοιπον την επομενη φορα που θα διαβασω στο blog σου να δω μια ιστορια με αισιο τελος για εσενα αλλα και το φιδι.
    Φιλικα Παναγιωτης.
    http://www.herpetofauna.gr/
    Θα χαρουμε πολυ να τα πουμε στο forum.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου