Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Η εξέλιξη της παραγωγής σπορόφυτων.

Μετά την αποτυχία της 1ης σποράς  στο μπαλκόνι (28 Φεβρουαρίου ) ακολούθησε η 2η σπορά με ότι σπόρους παραδοσιακούς κρατούσα στην Θεσσαλονίκη ( 4 απριλίου) .
Να το αποτέλεσμα σήμερα 22 απριλίου 2016 (καθόλου άσχημα τα σπορόφυτά μου για όψιμα).
Φέτος θα έχω αποκλειστικά  ντομάτα με σπορόφυτα δικής μου παραγωγής  των οποίων  πήγε καλά η σπορά στο χωριό και ήδη έχω φυτέψει καμμιά σαρανταριά και έπεται συνέχεια την Μεγάλη εβδομάδα (...πρώτα ο θεός), επίσης βγήκαν τα σπορόφυτα πεπόνια Χαλκιδικής ,
όψιμα λίγες μελιτζάνεςΛαγκαδά  και  αρκετές πιπεριέςΦλώρινας πλατίκα.
Υβρίδια  (λόγω έλλειψης παραδοσιακών σπόρων) έβαλα δυστυχώς και αυτά αφορούν τις πιπεριές και συγκεκριμένα τηγανητές και γεμιστές.

Αριστερά ντομάτες -πεπόνια .
Δεξιά το αυτοσχέδιο-πολυόροφο φυτώριό μου.







Αριστερά ο 1ος όροφος (πιπεριές φλώρινας)
εδώ ο 2ος όροφος (πιπεριές Φλώρινας πάλι)

















να και ο 3ος όροφος ((μελιτζάνες σαν το κεφάλι του φαλακρού και ...ότι νάναι)

















Και ο 4ος (πεπόνια Χαλκιδικής  -καρπούζια ελληνικά 2 ποικιλίες ριγωτό και μαύρο).
Περισσότερες φωτογραφίες μετά την φυτεία ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου