Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Πολλαπλασιασμός φυτού λεμονιάς με εναέρια καταβολάδα σε μπουκάλι νερού .

Αυτή είναι η τρίτη προσπάθεια για να πολλαπλασιάσω την λεμονιά στο μπαλκόνι μου και αισιοδοξώ ότι θα είναι και η επιτυχημένη.
Η πρώτη απέτυχε γιατί  θεώρησα  ότι ήταν αποτυχημένη και όταν τράβηξα το κλαδάκι αυτό  βγήκε από το μπουκάλι μαζί με ένα ριζίδιο που αναπτύχθηκε, η δεύτερη που έγινε τον Νοέμβριο του 2010 διαπίστωσα τον Μάρτιο  του 2011 (όταν διαπίστωσα ότι καθυστερούσε η ριζοβολία  )ότι το κλαδάκι ήταν έξω από το χώμα καθώς εφάπτονταν στο εσωτερικό του μπουκαλιού με αυτό.
Τώρα αρχές του Απρίλη του 2011 όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες έχω βάλει όχι ένα αλλά δύο κλαδάκια σε μπουκάλια για να βγάλω (έτσι από πείσμα )2 φυτά που στην συνέχεια θα τα χαρίσω σε όποιον μου τα ζητήσει αφού εγώ έχω ήδη 3 αειφόρες λεμονιές . Υπομονή ένα τρίμηνο (όπως μου είπε ο παππούς που μου έδωσε την πληροφορία ...την οποία  και έχω σε εφαρμογή), μέχρι τότε απλά θα ποτίζω τα κλαδάκια λίγο κάθε εβδομάδα (στα μπουκάλια έχουμε κάνει μερικές τρύπες στον πυθμένα για να στραγγίζει το χώμα που περιέχουν) .Στα τέλη Ιουνίου αναμένονται τα νεότερα!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Είδα την καταβολάδα που έφτιαξες στη λεμονιά. Χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο γιατί δεν έχω και πολλές γνώσεις, έχω την εντύπωση ότι δεν γίνεται έτσι. Αν πρόσεξα καλά τη φωτογραφία, έβαλες ολόκληρο το κλαδί μέσα στο μπουκάλι. Μάλλον θα βγάλει ρίζα, αλλά αν το κόψεις δε θα έχεις ένα ολοκληρωμένο νέο φυτό γιατί δεν θα έχεις φύλλα. Από όσο γνωρίζω, η καταβολάδα εφαρμόζεται στον κορμό του κλαδιού που θέλεις να φτιάξεις, πιό κάτω δηλαδή από τα φύλλα, ούτως ώστε όταν βγάλει ρίζες να κόψεις το κλαδί ακριβώς κάτω από τις ρίζες και να έχεις ένα ολοκληρωμένο νέο φυτό με ριζικό σύστημα και φύλλα που θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται. Νομίζω αυτό το link θα σε βοηθήσει. http://www.cyprus.gov.cy/moa/agriculture.nsf/All/81F91C19FCA1912EC225766700301BB4/$file/15.%20EMBOLIASMOS%20KARPOFORON%20DENTRON.pdf
    Όπως και να έχει πάντως σου εύχομαι καλή επιτυχία... Κώστας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστα
    ευχαριστώ για το σχόλιο καλοδεχούμενη η άποψή σου, θα δούμε μετά από 2 μήνες το αποτέλεσμα.
    Ενδιαφέρουσα η διεύθυνση από Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου