Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Επιτέλους ...μέλι.

Στη φωτογραφία διακρίνεται ο πεθερός μου Νίκος Σαρίγγελος (παλιός μελισσοκόμος) στη μέση του μελισσοκομίου μου(προσέξτε 18 στα 20 είναι διώροφα πρωτοφανές για μένα στα 30 και επιπλέον χρόνια που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το ...άθλημα)
Επιτέλους φαίνεται να βελτιώνεται ο καιρός μετά από ένα μήνα γεμάτο αέρηδες και βροχές.
Η ακακία και το παλιούρι στα χαμηλά υψόμετρα εξαιτίας του καιρού δεν απέδωσε παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις.
Το σκηνικό όμως δείχνει να αλλάζει, στην Μεγάλη Παναγία αρχίζει η ανθοφορία του παλιουριού δίνοντας θετικά μηνύματα (1 με 1.5 κιλά αύξηση δείχνει η ζυγαριά μου ανά ημέρα) , το άμεσο μέλλον φαίνεται λαμπρό (έπεται ανθοφορία καστανιάς -φλαμουριάς),...ίδωμεν!



4 σχόλια:

  1. Χρήστο
    μετά από τέτοια καλή παραγωγή,βλέπω να τρομάζει και το μέλι ΑΤΤΙΚΗ.
    Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανέστη στην Κερκίνη γίνεται χαμός από μέλι (παλιούρι),κάθε μέρα από την Τρίτη η ζυγαριά ενός γνωστού δίνει 2,5 ως 3,5 κιλά !το μελίσσι που έχει την ζυγαριά έγινε 54 κιλά!σήμερα τρυγίζει (παίρνει 6-7 πλαίσια από τον μελιτοθάλαμο).
    Εγώ δεν έχω μέλια για τρύγισμα ακόμα απλά έγραψα ότι έχω λίγα αλλά καλά μελίσσια και τώρα περιμένω την βοήθεια του καιρού για καλή παραγωγή (χαβαλές να γίνεται), ευχαριστώ Μάρκο και Χρήστο για τις ευχές (εμείς κρατάμε μελίσσια για την ψυχή μας που τα χαίρετε...και άσε τον Σερραίο να μας πειράζει).
    Πανσεραϊκάρα ολέ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου