Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 8 Μαΐου 2010

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Κύριε πρωθυπουργέ
θα ήθελα ως Έλληνας πολίτης που πλήττομαι από τα πρόσφατα μέτρα να μου απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. πόσα χρωστάμε σαν χώρα; (ακούγετε για ένα ποσόν της τάξεως των 300 δις ευρώ)
2. με τι επιτόκιο κατά μέσο όρο έχουμε δανειστεί;
3. σε πόσα χρόνια θα ξεχρεώσουμε και με τι ποσό τοκοχρεολύσιο ανά Έλληνα πολίτη;
4. αληθεύει ότι αν χρωστάμε 300 δις με 5 % πρέπει να πληρώνουμε από 200 ευρώ κάθε μήνα για 30 χρόνια κατά μέσον όρο κάθε Έλληνας πολίτης πέρα από το ποσόν που απαιτείται για τα λειτουργικά έξοδα του κράτους;
5. είναι δυνατόν να συνδράμει με ένα τέτοιο ποσό ο μέσος Έλληνας πολίτης;
6.μήπως πρέπει να πάρετε πιο δραστικά και κοινωνικά δίκαια μέτρα ,όπως η θέσπιση ενός ανώτερου μισθού π.χ 5000 ευρώ στον ευρύτερο δημόσιο τομέα διατήρηση των μισθών και συντάξεων ως έχουν όταν είναι κάτω από 1000 ευρώ (καθαρά);
7.μήπως είναι αναγκαίος ο περιορισμός του αριθμού των βουλευτών- η κατάργηση της ασυλίας τους- ο έλεγχος και η δήμευση της περιουσίας όσων βουλευτών αλλά και διορισμένων από τις κυβερνήσεις στελεχών ΔΕΚΟ και οργανισμών (ΔΕΗ -ΟΤΕ κλπ)-στελεχών δημοσίων υπηρεσιών( όπως πολεοδομιών-εφοριών-νοσοκομείων ...)αλλά και ιδιωτών που κατέχουν μεγάλη κινητή ή ακίνητη περιουσία και που τα τελευταία 30 χρόνια η περιουσία που απέκτησαν δεν αιτιολογείται από τις αποδοχές τους!!!!;
Αν η απάντηση που μου δώσετε είναι ικανοποιητική δηλώνω ότι θα δεχτώ την συμετοχή μου στο ξελάσπωμα της χώρας μέσα στα όρια που επιτρέπει η απόλυτη αθωότητά μου από την έλλειψη της συμμετοχής μου στο <<πάρτυ >> οικονομικής διαφθοράς που προηγήθηκε και μέσα στα όρια των οικονομικών μου δυνατοτήτων εφόσον δεν είναι απαγορευτική για την επιβίωση της οικογένειάς μου.

Με τιμή
Χρ. Κογκαλίδης (καθηγητής Β/θμιας εκπαίδευσης)

Αρχειοθήκη ιστολογίου